tiistai 23. kesäkuuta 2015

Lomalomalomalomaloma!

Lähettiin Jämsään kattomaan yhen ihanan naisen burleskidebyyttiä!


#squad

Oli hienon värinen taivas yks ilta


Juhannusaatto meni perinteisesti mökillä.


Sunnuntaina lähdettiinkin sitten pikkulomalle Vaasaan! Löydettiin hotelli jossa oli sviittejä normaalihuoneiden hinnoilla, eikä tarvinnu kahesti miettiä et lähtiskö.

Kattokaa tota pyttyä! Mihin noita koristeita tarvii?

Meidän huoneessa oli POREAMME josta otin tietysti vaan yhden kuvan jonka tietysti huomasin vasta jälkikäteen olevan tärähtänyt.

Vaasan kirkko eli Trefaldighetskyrkan. Kääntäjä??







Loppukesän suunnitelmissa mulla on lähinnä töitä. Yritän nähä kavereita niin paljon kuin mahdollista, ja just nyt tuntuukin että oon pyytäny ihan liikaa vapaita töistä sen takia... :D Ihan kesän lopulla ois tarkotus muuttaa Schatzin kanssa yhteen, nyt heinäkuun kynnyksellä meillä alkaa intensiivinen kämpän metsästys. Aioin lähteä kesäksi töihin Saksaan, mutta suunnittelu venähti liian myöhäseks ja kassa jäi pieneks, joten en lähtenytkään. Kandi siirty siis vuodella, mutta en mä tiedä oliko mulla kuitenkaan vielä kiire sen kanssa. Katotaan mitä mieltä oon puolentoista vuoden päästä! :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti